1.10.2011
L'Escola torna dimecres
Després de l'aturada per les vacances nadalenques,
aquest dimecres 12 de gener l'Escola de Rugby del SEL Vilanova i la Geltrú reprèn l'activitat.
Esperem que les vacances hagin provat a totes i tots, i que el dimecres tornem a entrenar amb ganes. La temporada continua!
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web