2.04.2011
Fotografies de Reus
El passat diumenge, a Reus, el Denis va sortir de titular. Però en Rober tenia la seva càmara! Avui us oferim algunes de les fotografies que va fer abans que l'entrenador decidís que havia arribat l'hora del seu debut en competició oficial.
Apa, allà van!
Per veure-les totes,
només heu de clicar sobre aquest enllaç
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web