4.18.2011
Descans de Setmana Santa
Durant aquesta Setmana Santa, l'Escola suspén els entrenaments.
El sènior i el femení entrenaran dilluns i dimecres.
Bon (i merescut) descans a totes i tots!
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web