4.21.2011
Fotografies de l'Escola
El passat dissabte, l'Escola del Club va participar de la vuitena trobada d'Escoles. La jornada va tenir lloc a la Foixarda, i el BUC va ser l'equip amfitrió. Gràcies al
Carles Pons
, avui us podem oferir algunes de les imatges d'aquell matí.
Les fotos al complet,
clicant sobre aquest enllaç
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web