1.11.2012
L'Escola torna aquest dimecres
Després de l'aturada per les vacances nadalenques,
avui dimecres 11 de gener l'Escola de Rugby del SEL Vilanova i la Geltrú reprèn l'activitat.
Esperem que les vacances us hagin provat a totes i tots, i que tornem a entrenar amb ganes.
La temporada continua!
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web